dilluns, 9 de juny de 2014


   Treball síntesi 1er d’ESO- eneceele.
Hola gent, bon dia. El nostre grup es diu Eneceele i està format per tres nenes.
Estem fent el treball de síntesi de primer d’ESO al institut Cal Gravat, el tema és sobre l’aigua.
Començarem explicat qui som, com som i algunes altres coses més sobre nosaltres.
Bé, doncs endavant.
- Jo em dic Carla Clotet, sóc baixeta, morena i amb els cabells arrissats. Em considero molt esportiva i riallera. (:
- Jo em dic Nabila Lopez de Gamarra, no sóc gaire alta i tinc el cabells rinxolats.  Sóc més aviat morena que no pas blanqueta, sóc molt riallera, xerraire i bastant talossa.
- Jo em dic Lorena Rodríguez, no sóc gaire alta, tinc els cabells ondulats, sóc morena, molt xerraire, m’agrada bastant ballar i passar l’estona amb els amics.

Això es tot (: Encantades d’explicar-vos tot això al bloog.