dijous, 20 de juny de 2013

INS L'Alt Berguedà (Bagà)

Hola,  som el grup dels “Floripondios”. El grup està format per: Nil Martínez, que és de Sant Julià de Cerdanyola, li agrada molt jugar a futbol i el seu càrrec és el d’investigador; el Rober Estrada, que és de Guardiola de Berguedà, també li agrada jugar a futbol i el seu càrrec és el de fotògraf.; Paula Viñas, que és de Bagà, li agrada estar amb les amigues i el seu càrrec és el de coordinadora i laa Míriam Amills, que és de Bagà, li agrada jugar a futbol, per variar, i el seu càrrec és el de secretària. 


Hola, som els alumnes de 2n d’ESO (el grup nº8) i cadascú té una funció diferent: l’Elvira i el Budhhi són els dos fotògrafs, la Maria és la secretària, l’Ian és l’investigador i el David el coordinador. Ens diem “Els Eclipses” i estem fen el treball de síntesi sobre l’aigua. Tres de nosaltres vivim a Bagà i els altres dos a Guardiola, tenim entre 13 i 14 anys i tots anem a l’Institut de l’Alt Berguedà. Som bastant treballadors i espavilats.

La Maria té 14 anys, li agrada dibuixar i jugar a tennis.
L’Elvira té 13 anys, li agrada el futbol i xatejar per internet.
L’Ian en té 14 és el primer de la classe en fer els anys, li agrada jugar a futbol i escoltar música.
El Buddhi té 13 anys li agrada jugar a futbol i els cotxes.
El David té 14 anys i li agrada molt la música i les matemàtiques.


Hola! Som el Raúl, la Tània, la Carlota i el Pol.  Som de l’institut IES Alt Berguedà, de Bagà i ens hem posat el nom de "Rockstars".
Sóc el Raúl i tinc 12 anys, faré de fotògraf del grup. M’agrada anar amb els amics i jugar a futbol.
Sóc la Tania i tinc 12 anys faré d’investigadora del grup. M’agrada ballar i córrer.
Sóc la Carlota, tinc 12 anys i faré de coordinadora del grup. M’agrada el futbol i escoltar música.
Sóc el Pol, tinc 12 i faré de secretari del grup. M’agrada el futbol i l’scooter.