dilluns, 11 de juny de 2012


Treball de síntesi
Presentació
El nostre grup del treball de sintesì son: Rubén Romero,Cristian Salazar,Adria prats i edson esteven.La primera activitat es fer una presentaciò sobre nosaltres


Jo sóc el Cristian Salazar i durant aquesta setmana de crèdit de síntesi seré  el coordinador del meu grup. M´agrada bastant fer el credit de síntesi perque fem treballs divertits
Després està el Rubén Romero López que sera el fotograf . I m´agrada el credit de sintesi perque estic amb un dels meus millors amics que es el Cristian Salazar.
Adrià Prats será  investigador. M’agrada fer el credit de sìntesi perque és divertit investigar.
I per ultim esta  l’esteven que será el secretari. M’agrada que els professors son molt amables .
En general el nostre grup pensem que aquest any ha estat molt bé.