dilluns, 11 de juny de 2012

Hajar i Desiree



Hola ens diem Hajar i Desi, som alumnes del Ies Cal Gravat: l'Hajar és del Marroc i jo sóc de Barcelona però les dos vivim a Manresa. Vam repetir les dues 1 d'eso per faltes d' assistència i per males notes. Les dues tenim 13 anys però aquest any em farem 14.

*Desii: He nascut a Martorell, tinc 13 anys i el meu hobby es dibuixar i editar fotos.Tambe m'agrada anar amb els meus amics o anar a la platja amb la meva família. Quan surto de l'institut vaig a casa. Desprès a les 5 o així quedo amb els meus amics o també quedo amb gent de l'institut. No m'agrada estudiar perquè no m'agradan les matemàtiques ni res, nomes m'agrada visual i plastica, i res més.

*Hajar: He nascut a Mataró. Tinc 13 anys i el meu hobby és l`ordinador i estar amb els meus amics també, o anar a la picina, viatjar. No m'agrada gens estudiar i menys despertar-me a les 7 matí per venir a l'institut. Les meves asignatures preferides són: català, castellà, alternativa, optativa, ed.fisica. El meu vici és el facebook. Puc estar hores i hores conactada alla sense cansar-me ni avorrir-me.